piątek, 26 kwietnia 2013

Respect!

Hej Misiaki!

     Jak być może część z Was zauważyła, zrobiłam sobie niemal dwutygodniową przerwę od pisania. Czasami trzeba. Przerwa jako taka przydaje się w odniesieniu do wielu różnych sytuacji... Ale oto jestem ponownie i mam dla Was makijaż. Tym razem dość spokojny - przynajmniej jak na standardy mojego bloga ;). 
     Cofnijmy się do początku listopada ubiegłego roku... To właśnie wtedy powstał makijaż który dzisiaj Wam zaprezentuję... Tak, tak, wiem - znowu serwuję Wam archiwum, ale cóż poradzić? Malunek powstał z inspiracji paletką Sleek Respect z serii Shangri-La, którą sprezentowała mi Kinga :* I właśnie Jej go dedykuję :)





     Pomysł powstał dość spontanicznie, bez konkretnego planu, co nieczęsto mi się zdarza - lubię mieć jakiś pomysł w głowie zabierając się za malowanie. Tak czy inaczej efekt jak widzicie jest dość spokojny. Wyrazisty, jednak zdecydowanie możliwy do zastosowania w praktyce. Sama poszłam tak na miasto, zatem nie ma tragedii ;)


1. Zaczynam od podkreślenia miękką rozcieralną kredką zewnętrznego V oka. Następnie wypełniam je i delikatnie rozcieram odrobinę do góry i do środka. Uzyskam w ten sposób ciemniejszą bazę, która podbije nałożone na nią kolory cieni. Cieniowanie zaczynam od czerwonawego brązu i nakładam go na kredkę w zewnętrznym kąciku



2. Następnie sięgam po nasycony koral i cieniuję nim środkową część powieki. Matowym, ciemnobeżowym cieniem dopełniam makijaż ruchomej powieki. W samym wewnętrznym kąciku oraz pod łukiem brwiowym rozcieram cień w kolorze kości słoniowej.



3. Wybieram bardzo jasny brąz - nieco ciemniejszy od odcienia mojej skóry - i rozcieram go wzdłuż załamania powieki, łącząc ze sobą poprzednio nałożone kolory i łagodząc przejścia między nimi. Do wycieniowania dolnej powieki użyłam kolejno: jasnego beżu, opalizującego na złoto pomarańczu oraz czerni.



4. Czerń wyciągnęłam w zewnętrznym kąciku łącząc z ciemnym brązem nałożonym na początku.  Makijaż oczu wykańczam podkreślając linię górnych rzęs lekko wywiniętą fioletową kreską. Dokładnie tuszuję rzęsy.





     Produkty, których użyłam, to stały pakiet z wcześniejszych propozycji - niewiele się tu zmienia. Makijaż oczu wykonany wspomnianą paletą Sleek Respect.


 Pozdrawiam Was serdecznie i przy okazji życzę miłej majówki :)
Katalina


30 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż i fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. dziękuję za dedykację :* makijaż jest śliczny i bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie i to ja dziękuję za wspaniały prezent :*

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz w tym makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie! cudownie wyglądasz / wyglądałaś :P choć dziś też na pewno pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj nieco inaczej ;) heheh. Ściskam i pozdrawiam, Marti :*

      Usuń
  5. Podoba mi się :) No i to pierwsze zdjęcie MODELOWE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce! :* Zaiste, modelowałam do niego włosy jak szalona ;) Hahah (taki żenujący żart prowadzącej ;P )

      Usuń
  6. piękny ten czerwono-brązowy cień:) i genialny tutorial, ja nie umię takich fajnych zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź przestań! Jak nie umiesz, jak umiesz! Ściskam i pozdrawiam cieplutko :***

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! Fakt, ze lubię takie odcienie i to bardzo :)

      Usuń
  8. niesamowity makijaz! cudne polaczenie kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  9. przerwa wyszła Ci na dobre :) pięknie, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż i bardzo fajny tutorial, nawet ja mogłabym się nauczyć tak pięknie malować oczy ;) Cudne zestawienie kolorów, efekt końcowy - powalający Katalinko!
    Miłej i udanej majówki również Tobie życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, pewnie że byś mogła! :) Cieszę się, że Ci się spodobało. Ściskam i życzę udanego odpoczynku :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To miłe z Twojej strony :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.