niedziela, 19 maja 2013

Rozłożone na czynniki pierwsze

Hej Misiaki!

     Tym razem chciałam tylko poinformować Was o nowej zakładce, która pojawiła się na moim blogu. Mówię o INCI, w której znajdziecie może nie wszystkie, jednak z pewnością zdecydowaną większość najczęściej spotykanych w kosmetykach składników. Będzie oczywiście aktualizowana na bieżąco ilekroć w moje ręce trafi kosmetyk zawierający składnik spoza listy. 
     W zakładce znajdziecie również linki do trzech najczęściej odwiedzanych przeze mnie w poszukiwaniu opisów składu stron internetowych.

     Pomysł stworzenia takiej listy chodził mi po głowie od dawna, jednak posegregowanie tego wszystkiego i pozbycie się ewentualnych dubli trochę mi zajęło. 
     Pod niemal każdą moją recenzją  pojawiały się głosy mówiące o tym, że dana osoba nie zna się na składach, albo że chciałaby wiedzieć skąd czerpać wiedzę. Oczywiście nie jestem ani chemikiem, ani kosmetologiem, a to co wiem zaczerpnęłam z różnych "mądrych" stron, jednak jestem zdania, że warto wiedzieć, bo wiedza ta przydaje się w życiu i procentuje :)

     Mam zatem nadzieję, że przygotowane przeze mnie zestawienie choć w niewielkim stopniu ułatwi Wam odszyfrowanie składów.

Pozdrawiam,
Katalina


30 komentarzy:

  1. Chętnie skorzystam z takiej pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! ide poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Fajnie, że mój pomysł okazał się przydatny :)

      Usuń
  3. świetny pomysł, nie raz zastanawiałam się ki diabeł tkwi w tych kosmetykach ale nigdy jakoś nie zmobilizowałam się do szukania informacji, ale na pewno będę sprawdzać je u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Ja za bardzo nie znam się na składach. Umiem wymienić tylko te najgorsze (przy tym najbardziej popularne) składniki! Z taką listą można chodzić na zakupy : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listę warto mieć pod ręką. Sama też bez niej rzadko kiedy wiem co i jak. Znam kilka podstawowych zonków, których unikam, ale składników jest tyle, że nie sposób mieć je wszystkie w głowie :)

      Usuń
  5. brawo :* wiem, ile to pracy kosztuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze usunęłaś swój spis... :*

      Usuń
    2. dostalam kilka maili, ze na stronie byly niescislosci i stwierdzilam, ze skoro sie na tym nie znam, moze lepiej bedzie strone usunac ;)

      Usuń
    3. Wiesz, ja też się nie znam, ale pozbierałam trochę informacji tu i tam i tak powstała lista ;) No ale jeśli wolisz żeby zostało tak jak jest, to nie będę Cię namawiać :*

      Usuń
  6. Świetny pomysł! ja ostatnio musiałam się nieźle naszukać niektórych składników ale było bardzo ciężko;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak jest przy większości recenzji, stąd właśnie pierwotny zamysł, by coś takiego sklecić ;)

      Usuń
  7. Świetny pomysł! Z pewnością będę baardzo często zaglądać do tej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się napracowałaś przy tych opisach, a do tego alfabetycznie. Multum pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też coraz bardziej przykładam uwagę do składników, kiedyś to ignorowałam w pewnej mierze, teraz pierwsze co robię po ściągnięciu kosmetyku z półki sklepowej czy przy wyborze w necie, to czytam skład - dobry pomysł Katalinko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) A czytać składy na etykietach warto. To taka kosmetyczna odmiana powiedzenia "wiem co jem" ;)

      Usuń
  10. cieszę się :D
    już wchodzę w zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś doskonały pomysł z tą listą ;) Musiałaś wiele włożyć w to pracy ;) Podziwiam :*



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Pozdrawiam!

      Usuń
  12. takie wiedzy nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.