niedziela, 26 maja 2013

"Zamienię cieeeeeeebie na lepszy model..."

Hej Misiaki!

     Ale mi dziewczyny zrobiły niespodziewankę pod ostatnim wpisem! Śpieszę donieść, że Sephora na dniach startuje z genialną promocją!

źródło i szczegóły tutaj

     Nie jestem pewna, czy akcja tym razem obejmie również pędzle, jak to miało miejsce w przeszłości, ale o tym przekonamy się w praniu. EDIT - nie, nie obejmie :/...
 Tak czy inaczej, między 28 maja a 10 czerwca jeśli przyniesiecie do Sephory swoje "stare" produkty do makijażu, dostaniecie 40% zniżki na zakup ich odpowiedników marki Sephora. 

     Już teraz wiem, że znów się obkupię - właśnie skończyłam odkładać wszystko to co zamierzam wymienić. Teraz tylko czekam na wypłatę i lecę na żer :D A Wy planujecie nabyć coś konkretnego?

Pozdrawiam, 
Kat :*

24 komentarze:

  1. Mnie jakoś do Sephory nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie wprost przeciwnie, ponieważ mają w ofercie kilka produktów które bardzo lubię i które zużywam raz za razem :)

      Usuń
  2. ale że wystarczy przynieść np jakiś tusz stary (obojętnie jakiej firmy) i za nowy z sephory kupić z 40% zniżką?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbankrutuję....... :D

      Usuń
    2. Hahah, istnieje takie ryzyko ;) Też mam podobne obawy w odniesieniu do siebie ...

      Usuń
    3. i trzeba mieć karte stałego klienta :P

      Usuń
    4. A co to za problem? Wchodzisz do Sephory, mówisz, że chciałabyś wyrobić taką kartę i wystawiają Ci ją od ręki.

      Usuń
    5. niby żaden problem ale znam ludzi co nie chcą zakładać karty stałego klienta bo dane bo potem spam i inne takie tam :D

      Usuń
    6. Wiesz, coś za coś ;) Do mnie żaden spam nie przychodzi choć kartę mam od kilku lat. Wszystko jest do dogrania, trzeba tylko chcieć :)

      Usuń
  3. ja niczego absolutnie nie potrzebuje, wiec z promo nie skorzystam, ale Tobie zycze bardzo udanych zakupow :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić kilka żelowych kredek, bo są fantastyczne :) I puder oczywiście :)

      Usuń
  4. A ja myślałam, ze będzie prywata. Smutna. Uff...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe. Nie, nie, nic z tych rzeczy ;)

      Usuń
  5. kurcze,...tez bym sie skusila na pedzel ale nie mam starego pedzla, ktorego bym mogla sie pozbyc

    a tak to rozumie, ze jak chce kredke to musze przyniesc stara kredke, jak tusz, to stary tusz....prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie tak to działa. W przeszłości nie byli nawet tak "ostrzy" i pozwalali na przykład wymieniać bazę na podkład, róż na bronzer, itd. Nie wiem jak będzie tym razem z pędzlami, bo wygląda to tak, jakby promocja obejmowała tylko produkty do makijażu, bez uwzględnienia akcesoriów.

      Usuń
  6. właśnie się wybieram do Sephory i sama nie wiem co kupić, doradź coś proszę, pędzle też bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby pędzli ma nie być :/ Odpowiedziałam Ci pod Twoim postem.

      Usuń
  7. Nie idę, kosmetyki Sephory wybitnie mnie już nie kuszą, a pędzle które chciałam już mam :) Mimo wszystko pochwal się co wybierzesz dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara! Mnie niestety sporo rzeczy kusi i już teraz martwię się co będzie...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Mają fajne promocje i sporo ciekawych produktów.

      Usuń
  9. Tyle tych promocji, a ja nie wiem, co kupić : ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.