niedziela, 12 maja 2013

Makijaż: Złota Żurawina

Hej Misiaki!

     Przygotowałam dla Was kolejny makijaż :) Zabierając się za niego powiedziałam sobie: "nie myśl, nie kombinuj, po prostu zrób coś co będzie dokładnie takie jak lubisz". I to właśnie zrobiłam. 
     Znajdziecie tutaj często stosowaną i lubianą przeze mnie technikę ołówkową, polegającą na tworzeniu za pomocą kredek do oczu bazy, która niesamowicie ułatwia "rzeźbienie" kształtu oka, a nawet umożliwia jego optyczną zmianę. Kolory również nie są przypadkowe. Połączenie złota i odcieni bordo podoba mi się chyba od zawsze i mieści się w czołówce moich ulubieńców.





     Zapraszam Was zatem na obejrzenie makijażu, który powstał od początku do końca z samolubnej potrzeby zrobienia czegoś jak najbardziej "po mojemu". Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

 
1. Zaczynam od naszkicowania czarną kredką zaokrąglonej linii wzdłuż zagłębienia powieki, zawijając ją w zewnętrznej części ruchomej powieki. To jak daleko ją poprowadzicie zależy tylko od Was. Kredkę rozcieram małym pędzelkiem ku górze oraz na zewnątrz. W zewnętrznym kąciku staram się zachować równą krawędź biegnącą ku krańcowi brwi. Wstępnie cieniuję górną powiekę nakładając jasne złoto na ruchomą jej część



2. Roztartą kredkę utrwalam bordowo-ceglastym cieniem. Czarnym, matowym cieniem podkreślam zagłębienie powieki i zewnętrzne V.



3. Cienie mieszam ze sobą aż uzyskam efekt o jaki mi chodzi. Dolną powiekę cieniuję ciemnym fioletem.



4. Średnim, chłodnym różem rozdymiam kolor ku dołowi. Podkreślam linię wodną czarną kredką. Wzdłuż górnych rzęs rysuję wyrazistą wywiniętą kreskę. Dokładnie tuszuję rzęsy. Do tego usta w kolorze fuksji i makijaż jest gotowy.







Użyte produkty:
Twarz:
- Revlon ColorStay #150 Buff
- Puder Sephora Mattifying foundation #light D20
- ziemia egipska Ikos
- Róż ELF Bush #fuchsia fusion
Oczy:
- Brwi: Yves Rocher Couleurs Nature #01 Blond
- Kredka PUPA Multiplay 09
- Cienie KIKO #02 Color Fever Luxurious Gold and Plum
- Cienie Inglot: #354, 450, 55,
- Cień KOBO 109
- Czarny eyeliner GOSH #008 Carbon Black
- Tusz Max Factor 2000 Calorie
Usta:
- Szminka Sephora Maniac #14



30 komentarzy:

  1. takie połączenie kolorów to również jedno z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się z borówką skojarzył :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A borówki nie są przypadkiem niebiesko-fioletowe? ;)

      Usuń
  3. Patrząc na zdjęcie w blogrollu, zauważyłam, że powróciłaś do korzeni:) Widać, że świetnie się czujesz w zaprezentowanym makijażu:) Połączenie złotych i bordowych cieni zawsze wygląda niezwykle interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że w takiej wersji czuję się nieźle :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  4. Twoje oczy są hypnotajzing *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę poczułam się jak prawdziwa tap madl ;) MUAK! :*

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba. jak zwykle :)

    :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :* Ściskam!

      Usuń
  6. Jak zawsze pięknie :) Tym razem wpadła mi w oko pomadka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba cera :) Revlon świetne leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, na zdjęciach przy odpowiednim świetle działa cuda! :)

      Usuń
  8. Przepiękny :)Jestem nim oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam, już, że szalenie podoba mi się sposób, a jaki podkreślasz kształt oka? Jasna powieka ruchoma, wyraźnie zaznaczone załamanie, wyciągnięty kącik. Masz piękne, wielkie oczy i dodatkowo potrafisz to genialnie podkreślić.
    Makijaż jak zawsze. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś mi już tyle wspaniałości, że zakrawa na cud to iż jeszcze nie popadłam w samozachwyt ;) Dziękuję z głębi serducha! :***

      Usuń
  10. świetny jest :)
    filmik już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje makijaże Katalinko, są zawsze doskonale dopracowane, i nie wiem, jak Ty to robisz, że Ci wszystko pasuje, a ten, z ulubionymi kolorami, jest hipnotyzujący - cudo, po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Taniko :* Z tym pasowaniem to niestety nie zawsze się sprawdza ;) heheh. Tak czy inaczej bardzo się cieszę, że makijaż Ci się spodobał :) Ściskam!

      Usuń
  12. Pięknie Ci w takim makijażu! Moje oko przykuły również paznokcie? Czy to matowy lakier/top coat? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Lakier jest ultra-błyszczący, po prostu tak dziwnie wyszedł na tym konkretnym zdjęciu. To OPIk z Bondowej kolekcji, którego opisywałam tutaj: http://katalina-sugarspice.blogspot.com/search/label/OPI

      Usuń
  13. Ale cudowny makijaż! Bardzo kobiecy i zmysłowy, idealnie podkreśla Twoją urodę :) Same plusy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Bardzo mi miło. Również pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.