niedziela, 23 czerwca 2013

Ciuchowe dla Kingi ;)

Hello!

Kilka wpisów temu Kinga poprosiła o pokazanie ciuchów, które sobie kupiłam. Wspominałam Wam, że od jakiegoś czasu to na nie wydaję najwięcej pieniędzy. Pomyślałam, że ok, czemu nie. Będzie to taki luźny wpis na przerwanie ciszy i przestoju na blogu, bo i ostatnio jeśli już o czymś pisałam, to bynajmniej nie o urodzie...

W każdym razie, oto są moje łupy:

1. Kurtka, którą kupiłam polując na katanę dżinsową... Zakup sprzed około 2 miesięcy.



2. Tego samego dnia nabyłam i tę bluzkę. Czarna, lekko przejrzysta, z ćwieko-podobnym czymś i konkretnym zamkiem na plecach. Fajna, lubię takie!


3. Butki! Moja słabość ;) Potrzebowałam zwykłych czarnych balerinek i padło na te z bodajże Tamarisa? 


4. Prezent na dzień dziecka :D Haha, co z tego że dziecko ma trzydziestkę na karku? :P  Ćwieki na ramionach i sprzączki u rękawów wymiatają!


5. Dwuczęściowe wybawienie w  upalne dni. Bardzo się z tą bluzką polubiłam. Na zdjęciu jest cokolwiek wymięta, ale mniejsza o to ;)


6. Kolejne wybawienie w dni ekstremalnej temperatury. Z New Yorkera. Noszę ją rzadko, ale zacznę częściej bo ją uwielbiam :)


 7. Dowód na to, że w Bon Prix można ustrzelić coś fajnego! To obok Orsaya najczęściej odwiedzany przeze mnie ciuchowy "dealer".


8. Kolejny nabytek z Bon Prix. Top, który całym sobą  krzyczał, bym go kupiła.


9. Śliczna, romantyczna i seksowna zarazem bluzka, również z Bon Prix (mam takie dwie :D )


10. Znów Bon Prix... Ciuch, który noszę na okrągło i uwielbiam.


 11. Ile to razy mówiłam, że nie uznaję różu? Hm... postanowiłam oddemonizować nieco ten kolor.
 

12. Spodnie typu capri z Orsaya. Ultra urocze, tak jak ja xD hahahahah

źródło

     Ale to nie koniec. Kupiłam jeszcze dżinsowe dzwony, na które polowałam milion lat. W końcu udało mi się je kupić! Oprócz tego, czarne mega obcisłe rurki. Nigdy nie miałam tak obcisłych spodni... Jeszcze ich nie nosiłam, wciąż się mentalnie szykuję. Kupiłam też dwie spódnice. Jedną chabrową, ołówkową, idealną do pracy, a przy tym dość seksowną, jak sądzę ;). Druga jest bardzo letnia, przed kolano, w kolorze seledynowym. Prosta, niewyszukana, ot takie radosne letnie coś. A i dzisiaj kupiłam dwie bluzki dość trudne do opisania... ech... chyba mam problem ;) lol

Nic to, trzeba mieć na tym świecie jakąś radość i uzależnienie :P

Buziaki i do następnego!
Kat :*

47 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy a czarna bluzka z drugiego zdjęcia wymiata :)))

    Bardzo lubię Bon Prix, mam wiele rzeczy od nich i super się noszą :) Nie trafiłam nigdy na bubla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bon Prix takiego serio serio bubla to też nie miałam, choć bywały rzeczy, z których nie byłam super zadowolona. Tak czy inaczej jest to jeden z moich ulubionych sklepów. Mam sporo rzeczy od nich :)

      Usuń
    2. w takim razie będę musiała obczaić ten sklep :)

      Usuń
  2. Łooooł, fajne ciuchy :) Mam nadzieję we wtorek coś upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Zatem trzymam kciuki za udane polowanie :)

      Usuń
  3. rewelacyjny prezent na dzień dziecka ;)
    uświadomiłaś mi, że bardzo potrzebuję kilku bluzek na upały ^^
    mam nadzieję że też uda mi się trafić na takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent, który sprawił mi niesamowitą frajdę :D
      A odpowiednie ciuchy na upały są ważne - ostatnio dotkliwie to odczułam ;)

      Usuń
  4. jaka piękna czarna skórzana kurtka! *_*

    i w ogóle kilka ciuchów bym podkradła. dziękuję za posta. lubię zaglądać Dziewczynom do szafy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))

      Też bardzo lubię podpatrywać kto co nosi. Czasem można się tym fajnie zainspirować.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba, bo to jedna z moich aktualnych ulubienic :D Uwielbiam ten styl.

      Usuń
  6. Ohoho, faktycznie sporo tego! A do tego ile fajnych rzeczy widzę ;)
    Ja też ostatnio przerzuciłam się z kosmetyków na ciuchy, no bo ileż można... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc właśnie. Nie samymi kosmetykami człowiek żyje ;)

      Usuń
  7. 1 i 8 super, nie pomyślałabym, że bon prinx ma takie fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oni mają pełno różnych różności w rozmaitych stylach :)

      Usuń
  8. no Kochana, to się obkupiłaś :) świetne ciuchy! ta bluzka z suwakiem z tyłu rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te spodnie capri, są lekko retro - może pokażesz się kiedyś w takiej stylizacji, makijażem retro?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będę miała jak zrobić stylizację, bo i nie ma mi kto robić zdjęć - nie mam do tego warunków.

      Usuń
  10. świetne te balerinki, naprawdę urocze:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, szczególnie przypadły mi do gustu kurteczki i cieniowana bluzeczka w cukierkowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtki sprawiły mi masę frajdy :) A bluzka była jeszcze dostępna w odcieniach morsko-turkusowych.

      Usuń
  12. o kurczaczki, te dwie bluzki z Bon Prix bardzo mi się podobają :> Tak samo te z dzetami i ramona i ogólnie super zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent na dzień dziecka idealny! Chce taką! Bluzki wszystkie mi się podobają ;)
    Ale szał ;)
    Miłego dnia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jest bardzo w moim stylu - uwielbiam wszystko co ma klamry, sprzączki i ćwieki :D Chyba utkwiłam gdzieś w latach 80-tych :D Miłego, Taniko :***

      Usuń
  14. Kurtki świetne :) Bardzo mi się też podoba bluzki z motylem :) gdyby był rozmiar xxxl to bym sobie takie sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź, być może jeszcze są. Wiem, że wcześniej mieli dość szeroką rozmiarówkę :)

      Usuń
  15. fajne ciuszki, lato sprzyja zakupom ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwuczęściowa bluzka jest przepiękna :) W dodatku taki uroczy kolor <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, od pewnego czasu lubię sięgać po takie odcienie.

      Usuń
  17. wszystko jest po prostu wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jak się nazywa ta bluzka 10 11 z bon prix bardzo mi sie spodobała czy jest materiał luźny rozciągliwy czy taki sztywny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 i 11 zrobione są z bawełny. Materiał jest dobry gatunkowo, dość miękki, ale nie jest rozciągliwy/elastyczny. Najlepiej wygląda odrobinę luźniejsza wersja (kupiłam czarną o numer większą niż różową). Niestety nie jestem w stanie podać Ci nazwy, bo kiedy ostatnio sprawdzałam, bluzki te były wyprzedane.

      Usuń
  19. Ramoneska świetna! A zdjęcie z nóżkami do góry - fantastyczne. Aż się uśmiechnęłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramoneski to jedna z moich słabości - uwielbiam je :) A co do butków, to nie wiedziałam jak je inaczej zaprezentować ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.