poniedziałek, 17 czerwca 2013

IDĘ NA KONCERT!!!

TAK JEST!







36 komentarzy:

  1. O super! Ja sie musze załapać na kolejny koncert MUSE jak będzie w PL lub Czechach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. juuuuhuuuu super :) baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  3. ZAZDROSZCZE :D I to jak!!! zdaj relacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę aparat - mam nadzieję, że uda mi się coś uwiecznić :)

      Usuń
  4. Ale Ci zazdroszczę. To było moje marzenie, niestety nie mogę sobie teraz pozwolić ani na urlop (do Gdańska mam prawie 600 km), ani na chwilę obecną na bilet. Ale może kiedyś jeszcze będzie okazja. Życzę Ci fantastycznej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również i dla mnie to marzenie :) Jeśli miałabym iść na jeden koncert to właśnie a Bon Jovi. Może jeszcze będziesz miała okazję wybrać się i obejrzeć ich na żywo :) Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Miłej zabawy na koncercie :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie, moja młodość;)
    Wybaw się za mnie!

    Ps. Widziała w poprzednim poście nowy kolor włosów?
    Śliczny brąz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychowałam się na nich - jeden z pierwszych zespołów które poznałam w swoim życiu :D

      A włosy mam teraz takie ciemno-rude. Wyglądają inaczej w zależności od oświetlenia. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Gratuluję i czekam na relację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się jak tylko uda mi się coś uchwycić :) Oby :)

      Usuń
  8. aaaa... ja bym sie chetnie jeszcze raz wybrala :P ... baw sie dobrze :))) ... normalnie zazdroszcze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nich można chodzić bez końca, bo z tego co widziałam na transmisjach koncertów dają świetne show! :)

      Usuń
  9. Baw się przednio ;) przed i po koncercie też ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po koncercie wracam do domu, bo następnego dnia idę do pracy.

      Usuń
  10. To już dziś Katalinko!!! Udanej zabawy i samych pozytywnych wrażeń Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.