sobota, 15 czerwca 2013

Makijaż: Kolorowe Lato

Hej Misiaki!

     Właśnie sobie uświadomiłam, że ostatni makijażowy wpis opublikowałam ponad miesiąc temu. Cóż począć, trzeba przerwać milczenie! 





     Makijaż, który dla Was przygotowałam powstał z kilku powodów. Jednym z nich była chęć sprawdzenia, czy gdyby mi się chciało, byłabym jeszcze w stanie zmalować coś mniej zwyczajnego. Drugi powód był bardziej prozaiczny, mianowicie chciałam przetestować w akcji paletkę 'Disco Smoking' z L'Oreal. Nie była tania, bo kosztowała aż 51,99zł! Z mojego punktu widzenia to sporo za takie drogeryjne coś. Ale i przyznać trzeba, że jakość to to ma wartą uwagi! - dajcie znać, jeśli chcielibyście przeczytać pełną recenzję wspomnianej paletki.

     A tymczasem makijaż! Z zasady miało być kolorowo, intensywnie i odważnie. Miały się pojawić elementy graficzne i jakieś urozmaicenie w zewnętrznym kąciku. Tak to sobie zaplanowałam, a efekt macie przed sobą :)


1. Miękką czarną kredką zaczynam szkicować wzór. Chcę uzyskać wydłużony, migdałowy kształt oczu, więc w zewnętrznym kąciku oka tworzę trójkąt. Zaznaczam też zagłębienie powieki. Ponieważ kredka jest bardzo kremowa, łatwo ją rozetrzeć. Rozcieram tylko część na linii zagłębienia, wyciągając je w falę. Teraz przy pomocy białej kredki rozjaśniam zewnętrzny kraniec powieki i wewnętrzny kącik oka aby podkreślić kontrast.



2. Cieniowanie powieki rozpoczynam od wewnętrznego kącika, gdzie nakładam jasnozłoty, perłowy cień. Reszta kolorów jest już matowa i są to kolejno: intensywna, kanarkowa żółć...



3. ... bordo i blady koralowy róż. Rozcieram je dokładnie ze sobą.



4. Ponieważ aplikacja kolorowych cieni stłumiła intensywność czarnej kreski, sięgam po czarny cień i podkreślam nim narysowany na początku trójkątny kształt przy linii rzęs. Utrwalam nim także linię narysowaną wzdłuż zagłębienia powieki.



5. Aby złagodzić nieco czerń w zagłębieniu rozcieram jej brzegi przy pomocy odrobiny użytego wcześniej bordowego cienia. Pod samą brwią nanoszę matowy beż. 



6. Aby zrównoważyć makijaż oczu, podkreślam czarną kredką zewnętrzną połowę dolnej powieki, następnie matowym cieniem w kolorze bordowego brązu utrwalam i lekko rozcieram kreskę. Wewnętrzną połowę dolnej powieki rozświetlam perłowym cieniem w różowo-brzoskwiniowej tonacji.



7. Na koniec dodatkowo przyciemniam górną linię rzęs czarnym eyelinerem. Nanoszę czarną kredkę na dolną linię wodną. Tuszuję rzęsy i gotowe.






Na zakończenie jeszcze coś dla zwolenników zdjęć z uśmiechem ;)




Użyte produkty:
Twarz:
- Revlon ColorStay #150 Buff
- Puder Sephora Mattifying foundation #light D20
- ziemia egipska Ikos
- Essence Sun Club highlighter powder
Oczy:
- Brwi: Trio Sava Amazing Eye Brow
- Biała kredka Manhattan
- Kredka PUPA Multiplay 09
- CienieL’Oreal Color Riche #S3 Disco Smoking
- Cień KOBO 102
- Cienie z palety PPQ Me, Myself and Eye oraz Storm; Sleek
- Czarny eyeliner GOSH #008 Carbon Black
- Tusz Max Factor 2000 Calorie
Usta:
- Błyszczyk L’Oreal Glam Shine #701 Bubble Pink


Pozdrawiam serdecznie,
Katalina

32 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się makijaże ...w tym stylu ;-)
    Twój makijaz również jest świetny ! Samej też zdarzyło mi sie parę razy wykonać już taki makijaż i zawsze zwracałam nim na siebie uwagę -wg idealny na większe wyjścia ,lub "grube "imprezy ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywne kolory zawsze przyciągają wzrok, a jeszcze jeśli są podrasowane jakimś elementem, którego nie widuje się normalnie w dziennych makijażach, to już w ogóle. Opcja imprezowa - jak najbardziej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. jest cudnie!dobór kolorów i ten zewnętrzny kącik - no palce lizać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Słonko :* A cienie w tej paletce są tak fajnie stworzone, że mieszają się ze sobą niemal bez wysiłku, dzięki czemu można uzyskać nimi fajne przejścia tonalne :)

      Usuń
    2. Żeby, kurde, wszystkie takie były!

      Usuń
  3. wow zewnętrzny kącik jest szalony :)) świetne przejścia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, czy ja wiem? ;) Po prostu jaśniejszy niż normalnie :D Buziole, Pam! :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ufff! To kamień z serca! Tylko chęci brak :P

      Usuń
  5. świetny makijaż :) bardzo mi się podoba ta technika, wielokrotnie do niej podchodziłam i nigdy mi tak fajnie nie wychodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona raz wychodzi raz nie - dużo zależy od kredki, jakiej się do tego używa i od pędzelka. Ale bardzo chętnie zobaczyłabym Twoją wersję - myślę że spokojnie dałabyś radę :) Ściskam! :*

      Usuń
  6. piękne oczko, ale i fryzurka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To moja typowa fryzura - rzadko z nią kombinuję i zazwyczaj tak samo układam włosy :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie zmalowałaś oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczy jak zawsze mnie zachwycają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, podoba mi się kolorek na ustach:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach był akurat niemal bezbarwny błyszczyk ;)

      Usuń
  11. nie nie... makijaż najlepiej wygląda na posągowej twarzy ;)))) w ogóle nie jestem zwolenniczką uśmiechu. fuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny makijaż oka! Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.