niedziela, 6 października 2013

Firmoo po raz drugi!

Hej Misiaki!

     Kiedy niedawno dostałam maila z kolejną propozycją ze strony Firmoo ucieszyłam się, ponieważ akurat zastanawiałam się nad nabyciem kolejnej pary okularów.




     Dla formalności przypomnę tylko, że w grudniu zeszłego roku dostałam swoją pierwszą parę okularów z Firmoo KLIK i powiem Wam, że od tamtej pory ani razu ich nie zdradziłam. Jeśli zatem zastanawiacie się nad nabyciem okularów, warto sprawdzić ofertę sklepu, czy to w zakresie okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, czy też zwykłych - niekorygujących.
     Jeśli macie obawy co do tego, czy dane oprawki będą Wam pasować, możecie skorzystać z tzw. systemu Virtual Try-On, za pośrednictwem którego możecie wgrać swoje zdjęcie i przymierzać wirtualnie dowolną znajdująca się w sklepie parę okularów.
      Warto również wspomnieć o programie First Pair Free, dzięki któremu każdy z Was ma możliwość otrzymać pierwszą parę okularów Firmoo za darmo, pokrywając jedynie koszty przesyłki.

     Tym razem zdecydowałam się na parę #SD2267.



     Okulary otrzymałam w fajnym, trwałym futerale, do tego w komplecie przesłano tradycyjnie miękki woreczek oraz śrubokręt i zapasowe śrubki ot tak na wszelki wypadek.



     Co mogę powiedzieć o samych okularach? Jestem z nich bardzo zadowolona. Są solidnie wykonane, pewnie siedzą na nosie i zapewniają naprawdę wysoki komfort noszenia.




     Podoba mi się to jak wyglądają na mojej twarzy, uważam, że mi pasują i czuję się w nich naprawdę fajnie :). Ja akurat wybrałam okulary korekcyjne, zatem zamawiając podałam wszystkie istotne informacje co do mojej wady wzroku. Rezultat, podobnie jak za pierwszym razem jest świetny. Naprawdę serdecznie wszystkim polecam.




     Na zdjęciach macie możliwość zobaczyć okulary w akcji, a przy okazji - dla tych którzy mimo starań nie byli w stanie wyobrazić sobie do końca mojej nowej fryzurki - kilka dodatkowych ujęć ;)



Pozdrawiam cieplutko,
Kat :*

20 komentarzy:

  1. Ja też się z firmusiami nie rozstaję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam nowe firmoowe :)
      p.s. świetny nowy image :*

      Usuń
    2. To się pochwal :P I dzięki.

      Usuń
  2. Ślicznie Ci w tej fryzurze! Okularach też :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojaaaaaa, ale ślicznie wyglądasz, a fryzura wręcz idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aguś :* Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Okulary okularami ale włosy super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wciąż się do nich przyzwyczajam.

      Usuń
  5. czadowo wyglądasz! i okulary i fryzura bardzo CI pasują Śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne za miłe słowa :*** Ściskam mocno!

      Usuń
  6. Ja jestem za mało ogarnięta, nie umiem zamówić tych darmówek,
    wyglądasz niesamowicie świeżo, młodo i cudnie w tych okularach, fryzurze i tym sweterku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... A może skontaktujesz się z kimś od nich i poprosisz o jakieś wskazówki? Oni sa bardzo pomocni i chętnie służą radą :)
      Dziękuję bardzo za dobre słowa, pozdrawiam! :*

      Usuń
  7. okulary okularami, to Ty jestes gwiazda tego posta *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką gwiazdą? Zdjęcia robiłam trochę na spontanie - tego dnia siedziałam w domu starając się dojść do siebie i wydrapać się z choróbska ;)

      Usuń
  8. Prześlicznie wyglądasz Katalinko, te okulary dopasowałaś sobie genialnie, bardzo twarzowe - makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A makijaż był minimalny - ot to co było konieczne, żeby ukryć to że jestem chora ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.