sobota, 30 listopada 2013

Wyniki rozdania Magiclash - UPDATE!

Witajcie!

     Ponieważ wiem, jak długie oczekiwanie potrafi wkurzać, stwierdziłam, że nie będę trzymać zainteresowanych w niepewności dłużej niż to konieczne. 




     Bez zbędnych wstępów. Osoby, do których powędrują sera do rzęs i brwi Magiclash to:


UPDATE: Ponieważ otrzymałam informację, ze GoodToTry już wygrała Magiclash w analogicznym rozdaniu, postanowiłam powtórzyć losowanie i w efekcie drugie serum trafi do Magicgrey.

     Dziewczyny, gratulacje! Proszę, abyście przesłały mi maila z Waszymi adresami na: katalina00@wp.pl.

Pozdrawiam, 
Katalina

5 komentarzy:

  1. było niedaleko :)
    gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie blisko :p a raczej sie udało!!! :P gratulacje :*

      Usuń
  2. dziękuję bardzo:) wysłałam już swoje dane z maila martunia867@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.