wtorek, 3 grudnia 2013

Alkoholiczne paznokcie

Hej Misiaki!

     Kilka wpisów temu pokazałam Wam mój eksperyment paznokciowy, w którym wykorzystałam metodę "na alkohol". Efekt prezentował się tak:




     Część z Was była zainteresowana tym w jaki sposób można osiągnąć podobny efekt, stąd ten wpis. Prawda jest taka, że wykonanie podobnego wzoru jest banalnie proste. Jedyne czego będzie Wam trzeba to:
✯ naczynie wypełnione letnią wodą, 
✯ lakier do paznokci,
✯ jakikolwiek oparty na alkoholu produkt zamknięty w butelce z atomizerem.

     Jeśli znacie technikę "water marble", będziecie mieli jeszcze łatwiejsze zadanie, ponieważ zaczynacie w identyczny sposób - od wkroplenia kilku kropel lakieru do naczynia z wodą. Kiedy lakier rozejdzie się równomiernie o powierzchni wody, sięgacie po Wasz alkoholiczny produkt i rozpylacie jego niewielką ilość na kałuży z lakieru.
     Rezultat jaki osiągniecie zależy od ilości pryśnięć - możecie uzyskać plamki, dziurki, lub efekt marmurkowy - wszystko zależy od Waszej inwencji! 
     Potem wystarczy zanurzyć paznokieć w wodzie, zebrać nadmiar lakieru i gotowe! 

     Cały proces tworzenia zdobienia możecie zobaczyć w TYMfilmiku. Przy okazji serdecznie polecam Wam kanał tej dziewczyny, ponieważ to prawdziwa skarbnica pomysłów!

     Pamiętajcie, by woda miała temperaturę pokojową, a lakier, którego używacie był względnie nowy - inaczej zamiast równomiernej kałuży możecie skończyć z ciężkimi, zbitymi kropelkami lakieru w wodzie. 

Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę :)

Pozdrawiam serdecznie,
Katalina

14 komentarzy:

  1. mmm bardzo fajne :) oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wyróżniają się na swój sposób ;)

      Usuń
  2. Ciekawa metoda, wygląd nietypowy. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, fajna zabawa i efekt też niecodzienny :)

      Usuń
  3. no proszę, nie znałam wcześniej tego sposobu zdobienia. mani wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej konkretnej odmiany też nie znałam, ale jest świetna :) Łatwy i szybki sposób na pomysłowe zdobienie :) Buziaki, Słonko :***

      Usuń
  4. sprytnie :) choć dla mnie, wielkiego leniucha, to i tak za dużo zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas warto się przemóc :) Najtrudniejsze w tym jest znalezienie właściwego produktu z alkoholem bo nie każdy się nadaje.

      Usuń
  5. ja próbowałam raz wykonać ten water marble i skończyło się klęską, dlatego podziwiam u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza, nie wolno się poddawać ;)

      Usuń
  6. Nie znałam tej metody wczesniej. Efekt mi się podoba, więc spróbuję w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.