niedziela, 29 grudnia 2013

Makijaż Sylwestrowy

Hej Misiaki!

     Z racji zbliżającego się Sylwestra postanowiłam przerwać makijażową ciszę na moim blogu. Może akurat znajdzie się wśród Was ktoś, kto postanowi zaszaleć nieco bardziej niż zwykle ;)





1. Zaczynam jak zwykle od wykonania szkicu. Czarną miękką kredką rysuję wstępny kształt na powiece, następnie przy pomocy małego pędzelka rozcieram kredkę łagodząc krawędzi tam, gdzie to konieczne.




2. Efekt wzmacniam używając kredki w kolorze przewodnim makijażu - w tym przypadku turkusowym. Granatowym cieniem pokrywam kredkę roztartą w zewnętrznym kąciku  górnej powieki.



3. Nanoszę go również na linii załamania powieki.  Perłowym morskim cieniem rozcieram granat dodany w załamaniu. Kolor wyciągam ku górze. Wracam do granatu i przy pomocy ukośnie ściętego pędzelka wyostrzam granicę "skrzydełka" w zewnętrznym kąciku dolnej powieki.



4. Morskim cieniem podkreślam niemal całą dolną powiekę od zewnętrznego "skrzydełka" do środka. Wewnętrzną 1/3 powieki pozostawiam pustą. Matowym cieniem w kolorze kości słoniowej rozjaśniam łuk brwiowy. Matowym jasnym brązem cieniuję górną granicę turkusu powyżej załamania powieki dla płynniejszego przejścia.



5. Białym perłowym cieniem pokrywam resztę ruchomej powieki oraz "falkę" w zewnętrznym kąciku oka. Seledynowym matem rozcieram sam środek ruchomej powieki. Perłową bielą rozjaśniam trójkąt w zewnętrznym kąciku oka. Granatem podkreślam krawędź ciemnych cieni na ruchomej powiece, wyostrzając kontrast. W wewnętrznym kąciku dolnej powieki dodaję jaskrawy turkusowy akcent.



6. Na zakończenie tuszuję rzęsy i dla lepszego efektu przyklejam sztuczne. Oczy gotowe. Usta pokrywam fioletową szminką, a dla połysku dodaję błyszczyk w podobnym kolorze. 







Użyte produkty:
Twarz
- Make Up Store Cover All Mix
- Sephora Compact Powder Foundation #D20
- Brwi: Catrice Eye Brow Stylist #010 Blond But Brow’d
Oczy
- Artdeco Eyeshadow Base
- PUPA Multiplay #22
- PUPA Multiplay #09
- Make Up Store Crazy Lazy metallic eye pencil
- cienie: palety Sleek „Monaco” i „Me, Myself & Eye”
- Grashka eyeliner
- Lovely Curling Pump Up Mascara
- Rzęsy: KkcenterHK ES A500 + klej DUO
Usta
- MAC Pro Longwear Lipcreme #Goes and Goes
- MAC Lipglass #Magnetique


Pozdrawiam serdecznie,
Kat :*


39 komentarzy:

  1. no właśnie dostałam na maila,że wstawiłaś filmik ;) już patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy od... kurcze od dawna :D

      Usuń
  2. pełne mistrzostwo! pięknie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) jaki Ty masz talent i każdy Twój makijaż jest tak starannie dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż Katalinko ;) Idealnie do Ciebie pasuje, a usta masz niesamowicie seksowne, szminka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie fioletowe usta to już nie do końca mój styl, ale w tym wypadku jakoś mi tak pasowały do reszty :)

      Usuń
    2. Idealnie pasują do tego makijażu, i do Twojej urody - w tym zestawieniu 100 % Twój kolorek ;)
      Wszystkiego NAJwspanialszego w Nowym Roku Ci życzę Katalinko - spełnienia marzeń, radości, dobra, spokoju i ciepła ;)
      Szczęśliwego :*

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, kochana Tatianko :*
      Tobie również życzę spełnienia marzeń i wszystkiego co najwspanialsze w nadchodzącym roku! Ściskam!

      Usuń
  5. Zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich makijaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony :)

      Usuń
  6. moje skojarzenie: nimfa wodna :) ślicznie!

    swoją drogą masz jakieś fajne plany na sylwestra? ja swojego spędzam z Viktorią. J. pracuje :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze obstawiasz - miałam podobny pomysł w głowie kiedy malowałam :)
      Planów sylwestrowych nie mam. Pewnie będę oglądać jakiś film ;) A J. przypadkiem nie obiecał, że będzie z Wami? ;)

      Usuń
    2. w sylwestra nie :) był z nami w 2. dzień świąt :)

      Usuń
  7. Wow! Mega! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że makijaż Ci się spodobał :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. JAk dla mnie niestety zbyt intenyswny chodź na modelce mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na intensywności mi zależało. Delikatne makijaże pozostawiam na co dzień. Jeśli już coś publikuję, lubię żeby było z przytupem - zwłaszcza że to makijaż na Sylwestra ;)

      Usuń
  9. pięknie! zacznij kręcić tutoriale, mówione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś o tym myślałam, ale nie mam do tego sprzętu... No i czasu teraz za wiele na kręcenie tutoriali też. No ale może kiedyś jeszcze mi się odmieni, kto wie. Ściskam :***

      Usuń
  10. Nie mogę oderwać oczu od Twoich ust:) Jeśli będę miała okazję, z przyjemnością zaopatrzę się w MACowie mazidła naustne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę oderwać oczu od Twoich warg:) Jeśli będę miała okazję, z przyjemnością zaopatrzę się w MACowe mazidła naustne;)

      Usuń
    2. Aż tak? No proszę :) Polecam w takim razie, bo mazidła mają godne uwagi :)

      Usuń
  11. podoba mi się ta jaśniejsza szczelinka na górnej powiece:) ja z chęcią zaszaleję z makijażem jeżeli czas ma na to pozwoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oby czas pozwolił :) Udanej imprezy!

      Usuń
  12. O raju... Piękny! Spontaniczne skojarzenia: magia, motyle, światło, przestrzeń... I wszystko w makijażu, który robi to, co powinien, czyli upiększa. Po raz kolejny mnie zachwyciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo sobie cenię Twoją opinię :*

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.