sobota, 29 marca 2014

Follow me?

Hej Misiaki!

     Tym razem bardzo szybki wpis, aby dać Wam znać, że nareszcie dojrzałam do tego, by skorzystać z innego sposobu śledzenia blogów. Zawodny i jakże frustrujący interfejs bloggera zaczął doprowadzać mnie do szału. Ponieważ okazało się, że w miarę upływu czasu mam prawo / możliwość decydować w coraz mniejszym stopniu o tym kogo subskrybować a kogo nie, zdecydowałam się przerzucić na Bloglovin, co pewnie nikogo nie dziwi. 

     Jednocześnie, jeśli macie ochotę, zachęcam także do zaobserwowania mojej nieskromnej osoby ;)


     Trzymajcie się ciepło!

Katalina :*

8 komentarzy:

  1. A Ciebie dotąd nie było na Bloglovin? O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było ;) Ja zawsze podłapuję świat z lekkim opóźnieniem ;)

      Usuń
  2. ja mam bloglovin od jakiegoś czasu a i tak nadal korzystam z pulpitu nawigacyjnego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej przy nim bym pozostała, bo nie lubię niepotrzebnych urządzeń, ale... Na ten moment nie mogę już dodawać ani usuwać nikogo z obserwowanych, co mnie wkurza. No i do listy bloggera nie każdy blog czy strona da się dodać :/

      Usuń
  3. Katalinko, ale ja Cię już od dawna obserwuje na Bloglowin, znaczy Twój blog... :) Nie wiem jak to się stało, chyba tam byłaś, ale o tym nawet nie wiedziałaś :) Dziś jednak już zauważyłam Twoją obecność - dziękuję za dołączenie do moich obserwatorów :)
    Miłego weekendu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie trzeba być członkiem bloglovin, czy mieć tam konta, by móc znaleźć tam swój blog :D Ale aby móc za jego pośrednictwem obserwować innych - już tak.
      I nie ma za co ;)
      Buziaki weekendowe!

      Usuń
  4. Już tak dawno Cię śledzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Nawet wcześniej nie wiedziałam, że nie trzeba być tam zalogowanym, aby móc zobaczyć swojego bloga :D

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.