niedziela, 30 marca 2014

Kolorowy Smok

Hej Misiaki!

     Mamy wiosnę! Kalendarzowo, astronomicznie, zegarkowo... Co z tego, że za chwilę znów ma się ochłodzić, jest wiosna i koniec! A jak wiecie, wiosnę uwielbiam, więc co by się nie działo, staram się zachować pozytywne podejście do życia.
     Ostatnio przeglądając odmęty mojego leciwego komputera, odgrzebałam pewien makijaż, który czekał na publikację od bodajże sierpnia zeszłego roku? I w taki oto sposób uświadomiłam sobie, że od tamtej pory nie zmalowałam niczego innego z zamysłem opublikowania w formie tutorialu. Mam jeszcze jeden makijaż w zapasie i to tyle ;)




     Wracając do spraw bieżących, pomyślałam, że najwyższa pora opublikować to, co jak widzicie po tytule, będzie z braku lepszego określenia "kolorowym smokiem", czyli po prostu makijażem smoky eye.




1. Zaczynam od naniesienia bazy na powieki. W tym przypadku użyłam kremowych cieni: bordowego na ruchomej części, pomarańczowego w załamaniu oraz fioletu przy rzęsach. Roztarłam wszystko małym pędzelkiem typu pencil brush.



2. Na tak przygotowaną powiekę nałożyłam kolejno od zewnętrznego kącika: granat, matową fuksję...



3.  ...chłodny błękit z fioletowymi tonami. Załamanie powieki podkreśliłam bordowym cieniem. Jego górną granicę roztarłam jasną pomarańczą.



4.  Dopełniłam beżem pod łukiem brwiowym. Aby uzyskać morski kolor na dolnej powiece, zaczęłam od czarnej kredki, którą utrwaliłam jasnym, błyszczącym turkusem.



5. W zewnętrznym kąciku dodałam nieco granatowego cienia. Makijaż oczu wykańczam dodając wyrazistą kreskę i tuszując rzęsy. Zdecydowałam się też dodać sztuczne dla wzmocnienia efektu.





Użyte produkty:
Twarz
- Bourjois Healthy Mix
- Sephora Compact Powder Foundation #D20
- Brwi: Rimmel Professional eyebrow pencil #002 Hazel
- Ziemia egipska Ikos
- Róż: Bourjois #33 Lilas D’or
- Rozświetlacz: cień Bourjois #08
Oczy
- Maybelline Master Drama khol liner #Ultra Black
- Maybelline Master Drama khol liner #Deep Purple-Ultra Violet
- Maybelline Color Tattoo #10 Fierce & Tangy
- Maybelline Color Tattoo #30 Pomegranate Punk
- Make Up Store Crazy Lazy Metallic eye pencil
- Cienie Inglot: #450P, #131AMC SHINE, #379M
- Sleek „Monaco”: Midnight Garden, Humming Bird, Magenta Madness
- Cień KOBO #102
- GOSH long lasting eye liner pen #008 Carbon Black
- Bourjois Volume Glamour MAX Waterproof Mascara #51 Noir
- Rzęsy: KkcenterHK ES A500 + klej DUO
Usta
- MAC lipglass #Magnetique



Pozdrawiam serdecznie!
Kat :*


20 komentarzy:

  1. Czas sięgnąć po pędzle i w wolny weekend coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby to zrobić, trzeba mieć chęci, pomysł i... czas ;) Ja od kilku tygodni jestem po tygodniu w pracy tak wypompowana, że kompletnie nie mam motywacji do robienia makijażu ;)

      Usuń
  2. obłedny makijaż :) sam mam tera zochote poszalec z make-upem :) pare dni mnie mam nadzieje zmobilizuje do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę dużo pomysłów i motywacji :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękne moczkowe oczko! Narobiłaś mi ochotę na fioletowy makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, w takim razie pędzle w dłoń i działaj ;)

      Usuń
  4. heh, a myślałam sobie wczoraj, że dawno tutorialu nie było... :P

    bardzo mi się makijaż podoba. lubię taką kolorystykę :)

    i te usta! mrau :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a widzisz ;)
      Ale tak jak pisałam, jakoś mnie teraz nie nastraja to malowania nowych rzeczy, więc pewnie kolejny tutorial nie prędko się pojawi ;)

      Usuń
    2. wiadomo, to bardzo praco- i czasochłonne. nie ma się co zmuszać :)

      (to powiedziawszy, lubię Twoje filmiki)

      Usuń
    3. A dziękuję :*
      Zobaczę jak to będzie z tym czasem. Praca mnie ostatnio aż zanadto absorbuje. Jeśli uda mi się wszystko pogodzić, to może akurat pomajstruję przy czymś nowym :)

      Usuń
  5. jaki smok? księżniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki, ale oceniając realnie ostatnie kaprysy mojej skóry, chyb a jednak bliżej mi do smoka :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o makijaż oka to zdecydowanie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, świetnie dopracowane oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.