niedziela, 19 października 2014

Ekscytująca kosmetyczna nowość

Hej Misiaki!

     Weekend naszykował mi tym razem urozmaicenie w postaci jęczmienia na oku, zatem nie czułam się jakoś specjalnie zainspirowana do korzystania z niedzieli, ani rozpisywania się. Pomyślałam jednak, że to wyśmienita okazja, żeby podziękować Angel za przesyłkę, którą otrzymałam od Niej jakiś czas temu. Mowa o serum Gracia Hyalu-Forte, które wygrałam x czasu temu w jednym z Jej rozdań.





     Pisała o nim w samych superlatywach, przez co bardzo mnie zaciekawiła. Serum to ma działać wygładzająco, odmładzająco, nawilżać, jak również wpływać pozytywnie na głębsze warstwy skóry. Lepszej rekomendacji mi nie trzeba. Mam nadzieję, że będę z niego równie zadowolona :)

Angel, pięknie dziękuję! :*

Katalina

22 komentarze:

  1. Oby sprawdziło się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak waśnie będzie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i mam nadzieję, ze jęczmień szybko zniknie!

      Usuń
    2. Opinia z pewnością pojawi się za jakiś czas :) A co do jęczmienia, to przy pomyślnych wiatrach za dzień-dwa będzie już OK.

      Usuń
  3. Wygląda zachęcająco :) Miłego stosowania Katalinko, czekam na Twoją opinię o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z pewnością dam znać jak się sprawdziło :)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie i chętnie poczytam, jak działa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo dobrze :), daj znać jak się u Ciebie sprawdzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiem kiedy już wyrobię sobie zdanie na jego temat :)

      Usuń
  6. Brzmi super, chętnie przeczytam recenzję jak już poużywasz dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.