poniedziałek, 3 listopada 2014

Konkurs! Wygraj kohl arabski

Hej Misiaki!

     Tym razem mam dla Was - mam nadzieję - ekscytującą wiadomość. W ciągu minionych kilku miesięcy dzieliłam się z Wami makijażami inspirowanymi Wschodem. Makijażami wykonanymi przy użyciu różnych typów kajali arabskich. 
     Perfumeria Yasmeen postanowiła obdarować kilku spośród moich obserwatorów różnymi wersjami kajali, uchylając przed Wami w ten sposób rąbka tajemnicy perfekcyjnego makijażu kobiet Wschodu.




Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu? To proste! Wystarczy że wskażecie spośród zaprezentowanych makijaży, które przygotowałam przy okazji współpracy z perfumerią Yasmeen ten, który spodobał się Wam najbardziej, oraz powiecie mi dlaczego chcecie wypróbować kajal. Szczegółowe zasady prezentuję poniżej.


Arabski Opal KLIK

Dietetyczny Arabic KLIK

Powiew wschodniej klasyki KLIK

0
Arabian Oud Donna KLIK


Zasady konkursu:
1. Polubienie profilu Perfumerii Yasmeen na FB KLIK.
2. Bycie publicznym obserwatorem bloga Sugar & Spice.
3. Jeśli chcecie przystąpić do konkursu, wskażcie spośród wymienionych makijaży ten, który spodobał się Wam najbardziej. Proszę Was również o krótkie uzasadnienie dlaczego chcielibyście wypróbować kohl.
4. Proszę, byście w komentarzu napisali pod jaką nazwą obserwujecie bloga oraz stronę FB Yasmeen, jak również abyście podali adres mailowy, pod którym mogę się z Wami skontaktować w przypadku wygranej.
5. Nagrodami są cztery kajale zaprezentowane na zdjęciach: w proszku, w paście, w sztyfcie i w ołówku.
6. Czas trwania konkursu – tydzień począwszy od dzisiaj, do północy w niedzielę 09.11.2014.
7. Opcjonalnie możecie opublikować informację o konkursie na swoim blogu. Nie jest to warunek konieczny, jednak będzie mi miło jeśli to zrobicie ;).


KLIK


Proste? Myślę że tak :)
Zachęcam Was serdecznie do wzięcia udziału, jak zwykle serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia!


*** AKTUALIZACJA***

     Czas rozdania dobiegł końca, a laureatki otrzymały powiadomienie na swoje skrzynki mailowe. Są nimi:
Sabi S.
Śnieżkiraj
Ive n' roses
Monika Kosmetyka

Gratuluję!


Katalina


7 komentarzy:

  1. każdy z Twoich makijażów coś w sobie ma, ale najbardziej podoba mi się Dietetyczny Arabic, bo jest idealny tak na co dzień i najlepiej bym się w nim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katalinko, każdy Twój makijaż jest fantastyczny, więc wskazanie jednego wydaje się być niemożliwe :)
    Życzę powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spośród wszystkich makijaży moje serce skradł Arabian Oud Donna. Sprawia, że wyglądasz w nim bardzo intrygująco i uwodzicielsko. Jestem pewna, że każda kobieta chciałaby wykonać taki makijaż, przemieniając się z codziennej, powszechnej kobiecości w taką piękną, tajemniczą arabską dziewczynę. :). Dlaczego chciałabym wypróbować kohl? Po raz pierwszy dowiedziałam się o Nim z Twojego bloga, od razu mnie zainteresowało to małe cudo. W swojej kosmetyczce nie mam jeszcze żadnego arabskiego kosmetyku, a czerń na moich oczach jest obowiązkowym punktem przy wykonywaniu makijażu. Chętnie zamiast zwykłej kredki czy eyelinera wypróbowałabym ten oto specyfik :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, oto moje dane: Obserwuję jako: Ive n' roses, Facebook: Ewa Dyjak, mail: ive.n.roses@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym makijaż Arabian Oud Donna - za nieziemsko kuszące, kocie oczy! Kohle już znam, ale tylko te w sztyfcie - pięknie podkreślają spojrzenie, do tego łagodzą podrażnienia spojówek, z którymi czasem miewam problemy. Chętnie dowiedziałabym się jak sprawdzą się inne sposoby aplikacji.
    Będę tu wpadać po inspiracje, czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najdelikatniejszy, najprostszy, taki na co dzień, jak lubię jest Dietetyczny Arabic:)
    tu Sabi S., na FB Sabi Sabi, isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie najbardziej hot jest dietetyczny arabic, gdyż bardzo lubię delikatne makijaże :)

    Obserwuję jako: kosmetycznapasjaa
    Na Fb lubię jako: Monika Pyrkos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.