piątek, 12 grudnia 2014

Kreatywny Kobalt

Hej Misiaki!

     Szybki rzut oka na daty publikacji uświadomił mi, że byłam cicho od niemal dwóch tygodni. Kompletnie "nie czułam" tego czasu, ale chyba nadeszła najwyższa pora, żeby jakoś przerwać tę ciszę. Może kolejnym makijażem? Co Wy na to?
 
 
 

     Tym razem postanowiłam skręcić w bardziej kreatywną ścieżkę, w efekcie czego powstał taki oto makijaż. Zapraszam!

















     Ciekawie było wrócić po dłuższej przerwie do nieco bardziej wymagających malowanek. Kiedyś tworzyłam w zasadzie tylko takie, ale teraz nie mam już na to wystarczająco dużo czasu, a i moje preferencje stopniowo się zmieniają. Tak czy inaczej, raz na jakiś czas warto wrócić na stare podwórko i odkurzyć zapomniane zabawki ;)






Użyte produkty:
Twarz
- Bourjois Healthy Mix #54 Beige
- Collection concealer #2 light
- Sephora Shimmering bronzing powder #1 light
- MAC Bronzing Powder #Bronze
- Bourjois Blusher #41 Healthy Mix
Oczy
- baza Urban Decay #Eden
- Brwi: kredka Essence #05 soft blonde, cień Sleek „Oh So Special”: Boxed
- Hashmi Kajal
- Blue Heaven Herbal Kajal
- Inglot Konturówka do powiek w żelu #77
- Sleek „Oh So Special”: Bow, The Mail, Wrapped Up, Noir
- kredka Rimmel Scandaleyes #014 Bright Blue
- kredka Sephora Contour eye pencil 12HR wear #28 Baby blues
- Yves Rocher 360 Length Mascara
Usta
- Astor Soft Sensation Lipcolor Butter #008 Hug Me


Pozdrawiam ciepło!
Katalina :*


14 komentarzy:

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.