sobota, 27 grudnia 2014

Szczypta złota: łatwy i szybki makijaż imprezowy

Hej Misiaki!

     Święta już za nami, jednak wielkimi krokami zbliża się sylwester. Pomyślałam, że z tej okazji zaproponuję Wam coś kolorowego, jednak w odróżnieniu od mojej poprzedniej propozycji, pozbawionego elementu szaleństwa.




     Róż jest wdzięcznym kolorem, który daje wiele możliwości. Połączony ze złotem i pogłębiony burgundem staje się ciekawą propozycją na wieczór, choć oczywiście wszystko zależy od Waszej inwencji i preferencji. Jak zawsze, każdy z zaprezentowanych kolorów można zastąpić innym, dopasowując w ten sposób makijaż do siebie i własnych potrzeb.




     Makijaż sam w sobie jest prosty i szybki w wykonaniu. Poniżej znajdziecie szczegółową instrukcję jego wykonania. Zapraszam :)















     Jak mówiłam, makijaż nie jest skomplikowany. W dodatku można go łatwo dopasować do swojego typu urody. Złoto ładnie skomponuje się z ciepłymi typami kolorystycznymi, jednak wystarczy zamienić je na srebro, by pięknie podkreślił urodę subtelną urodę Pani Lata, czy wyrafinowaną Pani Zimy.






Użyte produkty:
Twarz
- Bourjois Healthy Mix #54 Beige
- Collection concealer #2 light
- Soap & Glory One Heck of a Blot Super-Translucent Mattifying Powder
- Sephora Shimmering bronzing powder #1 light
- MAC Bronzing Powder #Bronze
- Sephora Hydrating powder Bush #18 Rose Pop
Oczy
- baza Urban Decay #Eden
- Brwi: kredka Essence #05 soft blonde, cienie Inglot: #358M, #378M
- Hashmi Kajal (w kremie)
- kredka Bourjois Contour Clubbing Waterproof #58 pink about you
- kredka Sephora Contour eye pencil 12HR wear #09 girls night out
- Urban Decay Naked 2 – Half Baken
- Sephora Hydrating powder Bush #18 Rose Pop
- cień Inglot #452 pearl
- cień KOBO #102
- Sleek „OSS” #Gateau
- MAC fluidline #Past Twilight
- Bourjois Volume 1 seconde mascara Waterproof
Usta
- Sephora Glossy Lip Pencil #02 Glossy raspberry


Pozdrawiam ciepło!
Kat :*


47 komentarzy:

  1. świetna propozycja dla zielonych oczu. sama musiałabym stonować róż, a najlepiej zastąpić go koralem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie rzeczywiście lepiej wyglądałoby coś w tonacji koralowej, albo brzoskwiniowej :)

      Usuń
  2. Fajna ta kredeczka z Urban Decay, muszą je zbadać jak będe w Sephorze :) Makijaż bardzo na tak, lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa kredka jest akurat z Bourjois i można ją nabyć w Rossmannie ;)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się wykonanie i efekt końcowy, choć zastąpiłabym róż czymś innym :)) ostatnio choruję na punkcie granatu, świetnie by się komponował ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, granat złoto wyglądają razem wspaniale! Ja akurat nie mam już granatowych cieni, ale tak jak napisałam wcześniej, róż jest tylko sugestią i jak najbardziej można zastąpić go dowolnym kolorem :)

      Usuń
    2. Wiem wiem :))

      Za Twoją radą założyłam wczoraj bloglovin, przyznam szczerze że sama z tego nigdy nie korzystałam (i na razie raczej nie planuję, ledwie nadążam za postami na blogspocie ;)), ale może innym ułatwi to przeglądanie :)

      Usuń
    3. O super :) Tylko pamiętaj, żeby dodać do swojego profilu bloga. Szukałam Cię przed chwilą i nie mogę Cię znaleźć...

      Usuń
    4. Hmmm niby mam dodane, ale na nowej domenie go nie widzi, chyba trzeba wpisać basia-kosmetyki.blogspot.com :) Albo jeszcze prościej, na moim blogu pod obserwatorami jest odnośnik :)

      Usuń
    5. Znalazłam, dodałam :)

      Usuń
  4. makijaż troche nie w moim guście, ale wykonanie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można stonować lub zmienić to i owo ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Mi brakuje odwagi na róż ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie. Jak zawsze piękne cieniowanie i kreska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż to tylko propozycja :) Ten kolor ciekawie podkreśla zielone oczy, dlatego go użyłam, ale można zastąpić go dowolnym innym :)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Dziękuję za szczegółowy tutorial, zamienię tylko złoto na srebro i spróbuję odtworzyć zaprezentowany przez Ciebie makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za przemiły komentarz :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też coś zmaluj. Ładnie proszę :)

      Usuń
  8. Nie sądziłam, że róż może tak dobrze wyglądać na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, potraktuję to jak komplement ;) Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Odważny:) Nie stosowałam róży na oczach, ale Twój make up ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem kolorów być może, choć biorąc pod uwagę jak się kiedyś malowałam, okazałoby się że ta propozycja nie jest aż tak odważna ;) Ale zgadzam się, że trochę tego sporo jak na dzienny makijaż, stąd proponuję go na imprezę :)

      Usuń
  10. Boski ten róż! Wygląda cudownie na oku!
    Też bardzo lubię różowe makijaże. Ładnie odświeżają spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć różowy jest polecany gdy nie wyglądamy, a chcemy wyglądać ;) Coś w tym jest, choć kiedy się przesadzi, to grozi to efektem królika :D
      W każdym razie cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
    2. No właśnie jest chyba czasem dość ryzykowny ;) Trzeba umieć go obsłużyć. Tobie to wychodzi zawsze perfekcyjnie! :)

      Usuń
    3. Dzięki piękne, Marti ;*

      Usuń
  11. A wiesz, że chodziło za mną identyczne połączenie kolorów, nawet w takim samym układzie na oku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Widocznie nadchodzący sylwester tak działa :D

      Usuń
  12. Nooo, Kochana! Uwielbiam róż na powiekach, ale nigdy nie myślałam, że róż w tak jaskrawym kolorze do tego celu się nada :) Piękny makijaż, a połączenie różu ze złotem rzeczywiście jest idealne - ładnie ze sobą współgrają i nawzajem się dopełniają :)
    Wszystkiego NAJ w Nowym Roku Kat :* Spełnienia, osiągnięcia celów, radości, dobra wokół i tylko serdecznych ludzi blisko Ciebie :) Radości, pozytywnego nastawienia i uśmiechu, aby wszystko czego sobie życzysz - spełniło się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rzadko używam różu na oczach, ale tym razem się przełamałam i sięgnęłam po najbardziej jaskrawy odcień jaki znalazłam.
      Dziękuję i Tobie również życzę samych najwspanialszych wydarzeń, ludzi, sytuacji, spełnienia we wszystkim czego się podejmiesz! Ściskam! :)

      Usuń
  13. Świetne optymistyczne kolorki :)
    Zauważyłam, że masz bardzo ładne oczy :)
    Nietypowy kolor a makijaż jeszcze go wydobył :)
    Pozdrawiamy z Trójmiasta i obserwujemy, aby Cię nie zgubić :**

    Buziaki
    xo xo xo xoxo xo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolory przypadły Ci do gustu i dziękuję podwójnie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. na imprezę w sam raz, tak RURZOFO ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy bym się nie spodziewała, że makijaż w takim kolorze może być taki piękny! I jeszcze w połączeniu z tym różem na policzkach i delikatnymi ustami- cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja propozycja Ci się spodobała :) Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na Twoje pytanie: tak, jestem zadowolona z palety Urban Decay.
      Komentarz usunęłam, ponieważ zgodnie z adnotacją poniżej każdego wpisu - usuwam wszelkie linki do blogów czy inne tym podobne komentarze.

      Usuń
  17. Piękny <3 Na pewno się nim zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.