niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki '2015

Hej Misiaki!

     W czasie mojej kilkumiesięcznej blogowej przerwy zawartość szuflad mojej toaletki uległa daleko idącym zmianom. Całkiem możliwe, że poświęcę temu któregoś dnia osobny wpis, jednak póki co chciałabym skupić się na kilku rzeczach, jakie ostatnio dostałam w prezencie mikołajkowym.


     Od Kingi dostałam torebkę pełną cukierków: 







     Zestaw idealny dla dziewczyn, które tak jak ja w przypadku produktów do ust przedkładają naturalną kolorystykę nad "głośne" odcienie. Jestem podwójnie podekscytowana, ponieważ nie miałam dotąd do czynienia z kosmetykami do makijażu marki Clarins. Chętnie poszerzę swoje horyzonty ;)


     Drugi prezent otrzymałam od Słomki i była to paleta cieni Zoeva Cocoa Blend:






     Jestem pewna, że wielu z Was jest ona doskonale znana. I ja miałam okazję oglądać ją na wielu blogach, jednak wychodziłam z założenia, że mam tyle cieni do powiek, że kolejna paleta byłaby już z mojej strony rozpustą. Teraz, kiedy na nią patrzę, ponownie przychodzi mi do głowy myśl, że ktokolwiek dobierał w tym przypadku kolorystykę i wykończenia poszczególnych cieni był geniuszem. Cocoa Blend wygląda jakby została stworzona specjalnie dla mnie ;) Z pewnością będę jeszcze o niej pisała.


     Jestem zachwycona obydwoma prezentami i w tym miejscu muszę się pokajać, ponieważ sama zamuliłam nieziemsko podczas ostatniego spotkania z dziewczynami... Ale nie ma tego złego - Mikołaj zamulił, ale nie zapomniał i dotrze do Was obu, kochane koleżanki ;) 


A jak tam Wasze Mikołajki?
Pozdrawiam serdecznie,
Katalina :*


8 komentarzy:

  1. zamulić to ja zamuliłam, jeśli chodzi o mikołjki dla Viki. od mojego powrotu tylko lało i wiało, i nie udało mi się nigdzie wyskoczyć, żeby kupić coś fajnego dla małej :/

    cocoa blend jest piękna <3 ja jestem oczarowana jakością en taupe i wiem, że się na niej nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zapracowaną mamą - masz tyle rzeczy na głowie, że nic dziwnego, że mogło CI to umknąć.
      Słomka dobrze dobrała do nas paletki ;) Wiedziała jaki zestaw kolorów uszczęśliwi każdą z nas :)

      Usuń
  2. No powiem szczerze, że Twój Mikołaj w tym roku był naprawdę bogaty:) Bardzo ciekawe i wartościowe produkty, zwłaszcza jak dla mnie ta paletka cieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tegoroczny Mikołaj okazał się wspaniały, to prawda :) Jak dotąd wszystko, czego spróbowałam okazało się strzałem w 10 :)

      Usuń
  3. Ta paletka bardzo mi się podoba :) Hojny Mikołaj był :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był hojny :) Mnie również bardzo się paleta spodobała, podobnie jak cała reszta.

      Usuń
  4. Piękne prezenty, " cukierki " od Clarinsa mi posmakowałyby, a paletka Zoeva łączy w sobie kolory idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie szczerze, wszystkie te kosmetyki są świetne i mogę je spokojnie polecić :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.