wtorek, 3 maja 2016

Sigma Brilliant & Spellbinding

     Nie dalej niż dwa miesiące temu pisałam o palecie Warm Neutrals marki Sigma KLIK. Powtórzę raz jeszcze, że jest to jedna z najlepszych palet cieni, jakie przeszły mi przez ręce. Był to jeden z powodów, dla których zaczęłam przyglądać się uważnie pozostałym paletom. W oko wpadła mi kolejna i dzisiaj to ona będzie bohaterką wpisu: Brilliant & Spellbinding.





     Urzekła mnie ciepłą kolorystyką i jasną tonacją. Mój gust w odniesieniu do cieni uległ dość drastycznej zmianie i tak jak kiedyś optowałam za ciemnymi makijażami, tak teraz skłaniam się ku jaśniejszym i dużo delikatniejszym niż wcześniej.

Dostępność
Sklepy internetowe

Cena
Około 158 zł

Pojemność
0.43 oz. / 12 g.





Trwałość
Brak danych

Opakowanie
Palety Sigmy z tej konkretnej linii mają identyczne opakowania: smukłe, czarne, kartonowe pudełeczko zamykane na magnes. W wieczku znajduje się lusterko. Opakowanie jest porządne, proste i nieprzegadane. Zawiera rozpiskę cieni, wraz z ich nazwami. Rozprowadzane jest w kartonowym "rękawie", jednak zazwyczaj pozbywam się opakowań krótko po zakupie. Wspominam o tym pod kątem osób, które chciałyby podróżować z paletą - taki rękaw zdecydowanie przydaje się w podróży.




Wykończenie
✯ 3 maty: Hiatus, Balmy, Sensational
✯ 2 maty z drobinakmi: Radiant, Bloom
✯ 7 pereł: Solstice, Healthy, Languid, 10, Spellbinding, Fey, IG2




Aplikacja i działanie
Poprzednio zachwycałam się niesamowitą pigmentacją. Tutaj również jest się czym zachwycać, chociaż nie ukrywam, że mój zachwyt jest mniejszy niż w przypadku Warm Neutrals. Ma to związek z zestawieniem kolorów: WN to mój ideał, który skomponowano tak, że sama nie zmieniłabym w nim niczego. B&S traktuję jak uzupełnienie kolekcji. Nie jest to paletka, którą samodzielnie, bez wspomagania się innymi cieniami dałoby się wykonać kompletny makijaż oczu. 

Tutaj dominują cienie "główne", które można aplikować na ruchomą część powieki, mamy też kilka kolorów akcentujących, 1 - 2 odcienie, którymi można wycieniować zagłębienie powieki, jednak brakuje mi matowego rozświetlacza. Cień o nazwie "10" rozczarowuje słabą w porównaniu z pozostałymi cieniami w palecie pigmentacją, jednak cała reszta zdecydowanie trzyma poziom! Patrząc globalnie, jest to solidny, względnie łatwy w obsłudze zestaw ciepłych, słonecznych kolorów idealny do makijażu dziennego. 





Czy polecam
Owszem, zwłaszcza tym z Was które szukają palety do makijażu dziennego. Wystarczy że dobierzecie do niej matowy beż, a otworzy się przed Wami masa możliwości.


Pozdrawiam ciepło!
Kat :*




12 komentarzy:

  1. Hm myślałm, że pigmentacja będzie lepsza, aczkolwiek kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jest dobra - wyjąwszy kolor 10, o którym wspomniałam. Na zdjęciu pokazane są bez jakiejkolwiek bazy. Biorąc to pod uwagę uważam, że cienie wypadają naprawdę bardzo dobrze.

      Usuń
  2. piękna paletka, dla zielonookich idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warm Neutrals nie przebiła, ale mimo to ją lubię :)

      Usuń
  3. Trochę wysoka cena jak dla mnie , fajna recenzja :) wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, niska nie jest. Niestety firmy pokroju Sigmy wyceniają się wysoko. Całe szczęście rekompensują to jakością :)

      Usuń
  4. Faktycznie i mnie paleta Warm Neutrals bardziej przypadła do gustu i o ile w tamtej palecie wykorzystałabym każdy odcień tak w tej nie wszystkie potrafiłabym wykorzystać. Pewnie przez to, że mistrzem makijażu nie jestem ;) Pigmentacja naprawdę dobra (z wyłączeniem oczywiście tego jednego odcienia, o którym wspominasz) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że bez problemu dałabyś radę :) Owszem, te bardziej żywe kolory mogę onieśmielać, ale jeśli użyje się ich oszczędnie, to całość da bardzo przyjemny efekt :) Brakuje mi tylko tego matowego beżu. Gdyby zastąpiono nim np tę felerną 10, wówczas byłoby naprawdę świetnie :)

      Usuń
  5. O matko, jakie piękne kolory <3
    Urzekły mnie te ciepłe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są piękne, słoneczne i idealne na cieplejszą pogodę :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.