niedziela, 19 czerwca 2016

Zoeva #116 Teardrop Cover Face Brush

     W dobie niesłabnącej popularności Beauty Blendera i tym podobnych gąbek do nakładania makijażu, ja z uporem maniaka dochowuję wierności pędzlom. Próbowałam gąbeczek, nie mniej wolę pędzle właśnie. Przez długi czas używałam flat topów, by ostatecznie przyznać, że są dla mnie za duże, zbyt trudno je doczyścić i ogólnie wymagają więcej zachodu niż bym chciała. 
     Mniej-więcej wtedy w moich zbiorach pojawiła się Expert Face Brush z Real Techniques. Jej kształt był idealny, jednak do szału doprowadzało mnie to, że co chwila traci włosie. Nie znoszę tego w pędzlach i jak tylko to zaobserwuję - idą w odstawkę. Szukałam czegoś o podobnym kształcie i lepszej jakości i tak trafiłam na 116 teardrop cover marki Zoeva.




Dostępność
Sklepy internetowe oferujące produkty marki Zoeva

Cena
62,90zł




Kształt
Jak nazwa wskazuje, pędzel ma kształt kropli. Podoba mi się to, bo w ten sposób mamy dwie różne krawędzi, dzięki którym zyskujemy więcej sposobów na nałożenie i fachowe rozprowadzenie podkładu. 
Pędzel jest mniejszy i bardziej zbity niż jego poprzednik z Real Techniques. Jest też bardzo miękki i delikatny. Nie drapie twarzy, ani nie gubi włosia.




Czy polecam
Jest to jeden z tych zakupów, z których jestem naprawdę bardzo zadowolona! Nie jest to w żadnym razie kopia pędzla z RT, nie mniej kształt i wielkość są dla mnie idealne. Bardzo podoba mi się to, że nie ma równej powierzchni, że jest lekko zaokrąglony, bo dzięki temu dobrze rozprowadza podkład na twarzy. Doskonale mieści się we wszelkich zagłębieniach i nierównościach. Dzięki temu, że włosie jest zbite i gęste, podkład nakłada się równo, bez smug. Łatwiej też utrzymać sam pędzel w czystości.
Używam mojego "teardropa" zarówno do podkładu, jak i korektora - w obu przypadkach sprawdza się bez zarzutu. 

Jeśli nie miałyście okazji wypróbować go w akcji, serdecznie polecam :)


A jakie są Wasze ulubione pędzle do nakładania podkładu? A może mimo wszystko wolicie gąbki?


Pozdrawiam,
Kat :*


13 komentarzy:

  1. Też bym był z tego zakupu zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na etapie poszukiwań pędzli, ale z racji tego, iż podkład stosuję " od święta " moim głównym celem są pędzle do korektora, pudru oraz różu, co polecasz Kat? Ty w tej kwestii jesteś niepokonaną mistrzynią, ale wiesz specem makijażu nie jestem, coś dla średnio " zaawansowanych " poproszę :)
    Z góry dziękuję.
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie tam mistrzynią. Dziękuję, ale do mistrzostwa mi wiele brakuje. Jeśli chodzi o pędzle jako takie, to najbardziej mi po drodze z Zoevą. Do korektora świetnie sprawdza się Zoeva #142. Do różu Zoeva #105 (opisany jako pędzel do rozświetlacza). Do pudru lubię używać pędzla do różu marki Ecotools. Jest bardzo gęsty ale puchaty i zwieńczony czubkiem, co mi osobiście bardzo odpowiada. Jeśli wolisz coś mniejszego, dobrą opcją jest też Zoeva #126 cheek finish.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kat za " namiary ", zapisuję i będę się rozglądać :*

      Usuń
  4. ja z kolei na nowo zakochuję się w gąbeczkach... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze. Ja akurat za nimi nie przepadam na dłuższą metę :P

      Usuń
  5. Ja zdecydowanie bardziej lubię wykonywać makijaż pędzlami. Jakoś te gąbeczki wszelkiego rodzaju kompletnie mnie nie przekonały. Już widzę, że po dzisiejszej lekturze Twojej wpisu moja kolekcja poszerzy się o kolejny pędzel. Zachęciłaś mnie w 100%. Rewelacyjna wielkość tego pędzla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wygodny :) Właśnie ta wielkość jest niesamowitym atutem tego pędzla :)

      Usuń
  6. Ja ostatnio przyzwyczaiłam się do pędzli i gąbeczki jakoś mnie nie pociągają :) Kwestia gustu ... dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszystko zależy od tego co komu pasuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Hmm całkiem ciekawe. mOja kolekcja pędzli jest tak uboga, że rozważam zakup kilku nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przyjrzeć się pędzlom Zoevy. Są naprawdę dobre! :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.