sobota, 11 czerwca 2016

Zoya Bela

     Jak już wcześniej pisałam, od pewnego czasu jestem coraz większą fanką lakierów marki Zoya. Mam obecnie siedem różnych kolorów. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam najdelikatniejszy z nich - bladoróżowy, lekko kryjący lakier o nazwie Bela.




Dostępność
Sklep internetowy marki

Cena
43,00 zł

Pojemność
15ml




Trwałość
24 miesiące

Wykończenie i krycie
Lakier daje kremowe wykończenie. Jest półprzejrzysty. Nawet nałożony trzema warstwami nie daje pełnego krycia. I w tym konkretnym przypadku jest to dla mnie plus, bo takiego właśnie lakieru szukałam. Z mojej perspektywy tego typu odcień o nie do końca kryjącej formule sprawdza się idealnie w rozmaitych sytuacjach.




Wysychanie
Około 10 minut per warstwa.

Aplikacja i zmywanie
W obu przypadkach jest łatwo i szybko. Niewielkich rozmiarów pędzelek ułatwia aplikację. Formuła jest łatwa we współpracy, nie grożą nam smugi. Zmywanie jest bezproblemowe.




Czy polecam
Jeśli szukacie średnio-kryjącej formuły i delikatnego odcienia, mogę Wam śmiało polecić Belę. Kupując ją kierowałam się myślą o lakierze delikatnym, eleganckim, pasującym do wszystkiego, nie rzucającym się w oczy. To mój bezpieczny pewniak na każdą sytuację, gdy krzykliwe, odważne kolory są nie na miejscu, lub kiedy po prostu chcę by moje dłonie wyglądały czysto i schludnie. Tego typu kolor ma tę zaletę, że nadaje dłoniom bardzo eleganckiego charakteru. A że to Zoya, to i trwałość jest imponująca - lakier wytrzymuje na moich paznokciach cały tydzień. Nie odpryskuje, nie ściera się. Jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona!


Pozdrawiam,
Katalina :*


16 komentarzy:

  1. wygląda naprawdę ładnie - zwłaszcza na takich dłuższych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie obcięłam, bo mi przeszkadzały ;) Ale na krótkich też wygląda przyzwoicie.

      Usuń
  2. wygląda ładnie, ale strasznie drogi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, nie jest najtańszą z opcji, ale za taką trwałość i jakość jestem skłonna zapłacić więcej. Lakiery tej marki sprawdzają się u mnie lepiej niż 90% innych, poza tym stawiam na jakość a nie na ilość, zatem w globalnym zestawieniu nie czuję się stratna :)

      Usuń
  3. ach jakie piękne, długie i ten kolor elegancki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć taki odcień pod ręką :)

      Usuń
  4. Kolor jak nigdy bardzo mi się podoba :) Jestem ciekawa czy byłabym z niego równie zadowolona, bo Zoya różnie u mnie wypada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że pisałaś, że nie masz najlepszych doświadczeń z tą marką, ale polecam Ci wypróbowanie któregoś lakieru o kremowym wykończeniu. Wszystkie, które mam jak dotąd sprawdzają się rewelacyjnie.

      Usuń
  5. Świetny. Bardzo elegancki i szykowny kolorek :) Idealny do pracy oraz właśnie na takie spotkania czy okazje gdzie nie możemy pozwolić sobie na soczystą czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki zamysł mi przyświecał gdy go kupowałam :)

      Usuń
  6. Życie jest niesprawiedliwe. Dlaczego niektóre kobiety mogą się cieszyć tak cudownymi paznokciami jak twoje? Oczywiście potraktuj tej komentarz z przymrużeniem oka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Na pocieszenie powiem Ci, że już je obcięłam - przeszkadzały mi w "codzienności" ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie lakiery i półkryjący efekt - podkreśla naturalne piękno płytki i pasuje idealnie do każdej długości. Na twoich ( przepięknych! ) paznokciach wygląda szałowo! Na razie " zapuszczam " swoje pod hybrydami, bo inaczej mi nie wychodzi, wszystkiego już próbowałam ( odżywki, suplementy ) - działają, ale przez chwilę, a potem problem łamliwości wraca... Zapisuje sobie nazwę, mam nadzieje że wypróbują na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że uda Ci się pokonać problem łamliwości i będziesz mogła cieszyć się zdrowymi i tak długimi paznokciami, jak będziesz miała ochotę.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie rzuca się w oczy, ale warto mieć coś takiego. Przydaje się w najmniej oczekiwanych chwilach :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.