niedziela, 26 czerwca 2016

Zoya Chantal

     Tym razem mam do powiedzenia kilka słów na temat lakieru-pomyłki, bo tym pierwotnie była dla mnie Chantal marki Zoya. Szukałam kryjącego kremowego beżu, ale nie byłam pewna odcienia. Szczerze mówiąc liczyłam na to, że będzie jaśniejszy, dlatego jak go dostałam poczułam rozczarowanie, jednak...




Dostępność
Sklep internetowy marki

Cena
43 zł

Pojemność
15 ml




Trwałość
24 miesiące

Wykończenie i krycie
Wykończenie kremowe, kryje po nałożeniu dwóch warstw. 




Wysychanie
Około 10 minut per warstwa.

Aplikacja i zmywanie
Aplikacja jest stosunkowo prosta, chociaż pierwsza warstwa ma tendencje do smużenia. Na szczęście druga wszystko ratuje i wyrównuje. Osiągnęłam niechcący efekt porównywalny do "manequin hands", czyli kolorystyczne dopasowanie skóry i koloru na paznokciach. Zmywanie lakieru jest banalnie proste, zatem patrząc ogólnie jestem za.





Czy polecam
     Do tej pory zapewne większość z Was już wie, że zostałam fanką marki Zoya. Nie jestem bezkrytyczna, jednak muszę przyznać, że są to lakiery, które nie tylko świetnie wyglądają, ale niesamowicie długo trzymają się na paznokciach bez jakichkolwiek odprysków i przetarć. W moim przypadku Chantal wytrzymała 7-8 dni bez poprawek. Zmyłam ją nie z potrzeby, a z chęci zmiany - po prostu mam takie przyzwyczajenie, że każdej niedzieli zmieniam manicure.
     Jedno, co mnie zdziwiło, to fakt że za pierwszym razem gdy nałożyłam ten lakier, jego odcień zmienił się w ciągu tygodnia - ściemniał o jakieś dwa tony. Sytuacja nigdy się nie powtórzyła, więc prawdopodobnie winowajcą był inny środek, którego użyłam w tym czasie, nie mniej chciałam wspomnieć o tym na wszelki wypadek.
     Zasadniczo jestem zadowolona z Chantal i mogę ją polecić tym z Was, które szukają średniego  kryjącego beżu o kremowym wykończeniu.


Pozdrawiam,
Katalina :*


18 komentarzy:

  1. miła niespodzianka i kolorek niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szczęście w nieszczęściu ;)

      Usuń
  2. zoyka, którą pokazuwałaś poprzednio, podobała mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała aby u mnie lakiery wytrwał tyle czasu. 7 dni to naprawdę dobry wynik, który chyba skłoni mnie aby w końcu wypróbować te lakiery. Do tego tak dobry wybór kolorystyczny. Kolejny już kolor, który mnie urzekł. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów z ciemnieniem koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało który lakier trzyma się na moich paznokciach aż tak długo. Między innymi z tego powodu mam ich już kilka :) Ciemnienie koloru zdarzyło mi się tylko raz i mam wrażenie, że po prostu lakier wszedł w reakcję z jakimś detergentem, którego użyłam.

      Usuń
  4. Ale piękny naturalny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łady kolor ;) uwielbiam takie nudziaki D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mannequin hands - lubię ten efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  7. Piękne zdrowo wyglądające paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze - współtworzycie klimat tego miejsca.
Jednocześnie proszę, nie reklamujcie swoich blogów w komentarzach. Chcecie, żebym Was odwiedziła - bywajcie, komentujcie, bądźcie kreatywni.

Reklamy, linki do blogów, nachalne zaproszenia, czy inne formy autopromocji będą usuwane. Szanujmy się.